読者です 読者をやめる 読者になる 読者になる

sappychang@Life in USA

#留学 #USA #歌詞和訳 #USA日常

sorry 和訳

和訳

sorry 

-Jastin Bieber-

 

youtu.be

You gotta go and get angry at all of my honesty

君は僕の誠実性に怒って去ってしまうね
You know I try but I don't do too well with apologies

君は僕が謝ろうとたけどしなかったことを知ってるね
I hope I don't run out of time, can someone call a referee?

僕は手遅れじゃないって、誰か仲裁者を呼んでほしい
Cause I just need one more shot at forgiveness

ただもう一度だけ許してほしいんだ
I know you know that I made thosemistakes maybe once or twice

君が一度や二度間違いを犯したことも分かってくれるって知ってるよ

By once or twice I mean maybe a couple of hundred times

一度や二度、本当は100回くらい
So let me, oh let me redeem, oh redeem myself tonight

そう、今夜許して欲しい、許してよ
Cause I just need one more shot at second chances

だって僕はもう一度チャンスが必要なんだ

Is it too late now to say sorry?

ごめんねを言うには遅すぎたかな
Cause I'm missing more than just your body

僕は今君の体が恋しいんだけじゃないんだ
Is it too late now to say sorry?

ごめんねを言うには遅すぎる?
Yeah I know that I let you down

君を失望させたのは知ってるよ
Is it too late to say that I'm sorry now?

ごめんねはもう遅いのかな?

I'm sorry, yeah

僕が悪かったよ
Sorry, yeah

ごめんね

Sorry

ごめん
Yeah I know that I let you down

君を失望させたのは分かってるよ
Is it too late to say sorry now?

やっぱりごめんねを言うのには遅い?

I'll take every single piece of the blame if you want me to

君が望むなら僕はどんな非難も受け入れるよ
But you know that there is no innocent one in this game for two

だけど君はそんなの無意味だって分かってる
I'll go, I'll go and then you go, you go out and spill the truth

僕は行くよ、そして君も去っていく、去って真実をはけよ
Can we both say the words and forget this?

両方とも謝ってこのことを忘れるってできないかな?

Is it too late now to say sorry?
Cause I'm missing more than just your body
Is it too late now to say sorry?
Yeah I know that I let you down
Is it too late to say that I'm sorry now?

I'm not just trying to get you back on me
Cause I'm missing more than just your body
Is it too late now to say sorry?
Yeah I know that I let you down
Is it too late to say sorry now?

I'm sorry, yeah
Sorry, oh
Sorry
Yeah I know that I let you down
Is it too late to say sorry now?
I'm sorry, yeah
Sorry, oh
Sorry
Yeah I know that I let you down
Is it too late to say sorry now?

 

 

ジャスティンビーバー!!

この曲のPVがかなり有名ですよね。すごいダンサーさんを適用されてるそうです。

youtubeさんで和訳入りのPVを見ることもできます。

私もこの曲好きです。LIVE映像も好きです。