読者です 読者をやめる 読者になる 読者になる

sappychang@Life in USA

#留学 #USA #歌詞和訳 #USA日常

When I was your man  和訳

和訳

When I was your man 

-Bruno Mars-

 

youtu.be

 

 

Same bed, but it feels just a little bit bigger now

同じベットなのに今は少し広く感じる
Our song on the radio, but it don't sound the same

僕たちの曲がラジオから流れているけど違う曲みだいだ
When our friends talk about you all that it does is just tear me down

友達たちと君のことを話していると僕は身が引き裂かれて落ちていく思いだよ
Cause my heart breaks a little when I hear your name

君の名前を聞くと僕の心は少し痛むよ
And it all just sound like uh, uh, uh

僕はすべてがこんな感じに聞こえるuh-uh-uh

Hmmm too young, too dumb to realize

ああ、若すぎて、愚かすぎて、気づけなかった
That I should have bought you flowers and held your hand

僕は君に花束を買うべきだったそして君の手を取って
Should have gave you all my hours when I had the chance

出来る限り僕の時間を君へあげるべきだった
Take you to every party cause all you wanted to do was dance

君を全てのペーティーへ連れて行くべきだった、だって君はただダンスをしたかった
Now my baby is dancing, but she's dancing with another man.

今君は踊っているけど、それは別の男と

My pride, my ego, my needs and my selfish ways

僕のプライド、エゴ、僕の身勝手で
Caused a good strong woman like you to walk out my life

強く素晴らしい女性を僕の人生から離れてしまった
Now I never never get to clean up the mess I made, 

今、僕は一生失態を拭えないよ
And it haunts me every time I close my eyes

僕が目を閉じると毎回僕の心をかき乱す
It all just sounds like uh, uh, uh, uh

僕は全てがこんな風に聞こえるんだuh-uh-uh

Too young, too dumb to realize

若すぎて、愚かで、気づけなかった
That I should have bought you flowers and held your hand

僕は君に花束を買うべきだった、そして手をとって
Should have gave all my hours when I had the chance

僕が出来る時に、君に出来るだけの時間をあげるべきだった
Take you to every party cause all you wanted to do was dance

全てのパーティーに君を連れて行って、だって君はダンスをしたいだけだった
Now my baby is dancing, but she's dancing with another man.

君は今踊ってるね、僕じゃない違う男と

Although it hurts I'll be the first to say that I was wrong

心は痛むけど、まず初めに僕は間違ってたって言いたい

Oh, I know I'm probably much too late

もう遅すぎるだろうってのは分かってる
To try and apologize for my mistakes

ただこうして僕の間違いを謝りたい
But I just want you to know

ただ僕は君に知ってほしいんだ
I hope he buys you flowers, I hope he holds your hand

僕は君の新しい恋人が君に花を買って、君の手をとってくれることを望むよ

Give you all his hours when he has the chance

彼の出来る限りの時間を君にあげて
Take you to every party cause I remember how much you loved to dance

全てのパーティーへ君を連れていくこと、だって僕は君がどれだけダンスを好きだったか覚えているから
Do all the things I should have done when I was your man!

全てのことを僕が君の彼氏である時にするべきだった
Do all the things I should have done when I was your man!

全てのことを僕が君の彼氏である時にするべきだったのに

 

 

 

 

ブルーノ!最近来日もしてましたね。

個人的にバラードを聞く機会の方が多いです。

この曲って女性版の方もあるみたいです。女性のシェネルさんが歌ってます。

後、Fifth Harmonyの方も好きです。

youtu.be