読者です 読者をやめる 読者になる 読者になる

sappychang@Life in USA

#留学 #USA #歌詞和訳 #USA日常

I Want It That Way 和訳

和訳

I Want It That Way

-Back street boys-

 

youtu.be

Yeah-eh-heah
You are, my fire,

君は僕の炎で
The one, desire,

ただ一つの、望み
Believe, when I say

信じて欲しい、僕が言ったこと
I want it that way
僕はそうしたいんだよ
But we, are two worlds apart,

だけど、僕たち二人は離れた世界に居て
Can't reach to your heart,

君の心を捕まえることが出来ない
When you say,

あなたが言ったことは
I want it that way

私はこうしたいって

Tell me why,

教えて欲しい
Ain't nothin' but a heartache,

なにもないのに心が痛むんだ
Tell me why,

教えてよ
Ain't nothin' but a mistake,

これが間違いだって
Tell me why,

教えてくれないか
I never wanna hear you say,

僕はもう君がこう言うのを聞きたくないんだ
I want it that way
私はそうしたいの
Am I, your fire?

僕は君の炎なのかな
Your one, desire?

君の一つの欲望なのかな
Yes I know, it's too late,

そうさ僕は知ってる、遅すぎるけどね

But I want it that way

だけど僕はそうしたいんだ

Tell me why,

教えてくれないか
Ain't nothin' but a heartache,

何もないのに心が痛むわけを

Tell me why,

教えて欲しい
Ain't nothin' but a mistake,

何が間違いだったのか
Tell me why,

教えてよ
I never wanna hear you say,

僕はもう君がこういうのを聞きたくないんだ
I want it that way
私はそうしたいって
Now I can see that we've fallen apart,

今は僕たちは離れ離れだって分かってる
From the way that it used to be, Yeah,

以前とは違うんだよね
No matter the distance,

どれだけ距離が離れていても
I want you to know,

僕は君に知っていて欲しかったんだ
That deep down inside of me...

僕の中で君がどれだけ大きい存在か

You are, my fire,
The one, desire,
You are (You are, You are, You are...)
Don't wanna hear you say,
Ain't nothin' but a heartache,
Ain't nothin' but a mistake,
(Don't wanna hear you say),
I never wanna hear you say,
I want it that way
Tell me why,
Ain't nothin' but a heartache,
Tell me why,
Ain't nothin' but a mistake,
Tell me why,
I never wanna hear you say,
(Don't wanna hear you say),
I want it that way
Tell me why...
Ain't nothin' but a heartache,
Ain't nothin' but a mistake,
Tell me why,
I never wanna hear you say,
(Never wanna hear you say it),
I want it that way
Cause I want it that way

 

 

 バックストリートボーイズはやりましたよね。

この曲は英語のリスニングにも使いやすいと思います!

今みてもかっこいい!私はなぜか彼らがUKバンドだと思ってました(笑)