読者です 読者をやめる 読者になる 読者になる

sappychang@Life in USA

#留学 #USA #歌詞和訳 #USA日常

Mercy 和訳

和訳

Mercy

-SHAWN MENDES-

youtu.be

You've got a hold of me

君は僕をはがいじめにして
Don't even know your power

まだ君は自分のパワーを知らないけれど
I stand a hundred feet

僕は100フィートで立ってる
But I fall when I'm around you
だけど君の周りでは立ってられない
Show me an open door

ドアを開いてみせてよ
Then you go and slam it on me

そして君は去って、ドアを勢いよく閉めるんだ
I can't take anymore

僕はもうこれ以上できない
I'm saying baby...
こうこう言うよベイビー、
※Please have mercy on me

僕に慈悲をちょうだいよ
Take it easy on my heart

僕の気持ちを気軽にとってさ
Even though you don't mean to hurt me

君は僕を傷つけるつもりはなくても
You keep tearing me apart

君は僕を引き裂き続けるんだよ
Would you please have mercy, mercy on my heart

どうか慈悲をくれないだろうか、僕の気持ちに
Would you please have mercy, mercy on my heart

どうか情けをかけてくれないだろうか、僕の気持ちに

I'd drive through the night

僕は一晩中ドライブをして
Just to be near you baby

ただ君の側に居たいだけなんだよ、ベイビー
Heart open, testify

心を開いて、ほら見てよ
Tell me that I'm not crazy
僕がどれだけ普通なやつかって教えてよ
I'm not asking for a lot

僕は多くを望んでない
Just that you're honest with me

ただ君は僕に正直で
My pride is all I got

僕のプライドが持っていた全て
I'm saying baby
だからこう言うよ、ベイビー
※Please have mercy on me
Take it easy on my heart
Even though you don't mean to hurt me
You keep tearing me apart
Would you please have mercy on me
I'm a puppet on your string

僕は君のあやつり人形だよ
And even though you got good intentions

君が意図していなくたってね
I need you to set me free

僕は君に自由にさせて欲しい
Would you please have mercy, mercy on my heart

どうかチャンスをくれないか、僕の心に
Would you please have mercy, mercy on my heart
どうか情けをかけてくれないか、僕の心へ
※Consuming all the air inside my lungs

肺の中の全ての空気を消費して
Ripping all the skin from off my bones

骨を皮膚を通り抜けて剥がして

I'm prepared to sacrifice my life

僕は人生を犠牲にする準備だってしてる
I would gladly do it twice

喜んで二回目だってしてやるよ
※Consuming all the air inside my lungs
Ripping all the skin from off my bones
I'm prepared to sacrifice my life
I would gladly do it twice
※Oh please have mercy on me
Take it easy on my heart
Even though you don't mean to hurt me
You keep tearing me apart
Would you please have mercy on me
I'm a puppet on your string
And even though you got good intentions
I need you to set me free
I'm begging you for mercy, mercy
(I'm begging you, begging you, please baby)
I'm begging you for mercy, mercy
(Oh I'm begging you, I'm begging you yeah)

 

 

 

 

 ショーン君は18歳、カナダのシンガーです。

まだかなり若いのに、歌の実力はすごい!

そしてセクシー!!

この歌って少しメンヘラっぽいんですけど、歌のロックな感じと合わさってて、変にしんみりした曲じゃないので良いです。