読者です 読者をやめる 読者になる 読者になる

sappychang@Life in USA

#留学 #USA #歌詞和訳 #USA日常

Drowning 和訳

和訳

Drowning 

- Backstreet Boys-

youtu.be

 

 

Oh, oh yeah

Don't pretend you're sorry

申し訳ないふりなんてしないで
I know you're not

僕は君はそうじゃないって知ってるんだ
You know you got the power

君は自分自身にパワーがあるって気付いてるよね
To make me weak inside
僕の心を弱くするんだ
But girl, you're leaving me breathless

ねえ、君は僕から息をすることも奪って
But it's okay

だけど、いいんだ
'Cause you are my survival

君は僕の生きる理由だから
Now hear me say

今僕がいうことを聞いて欲しい

※I can't imagine

想像できないよ
Life without your love

君のいない生活なんて
And even forever

永遠でさえ
Don't seem like long enough

長くないって思うんだ
※'Cause every time I breathe I take you in

だって僕が息をするときいつでも、君の中に落ちて行って
And my heart beats again

僕の鼓動は再び動きだすんだ
Baby, I can't help it

ベイビー、どうしようもないんだ
You keep me drowning in your love
君の愛におぼれてしまって

And every time I try to rise above

僕は毎回這い上がろうとしても
I'm swept away by love

愛のせいで滑ってしまう
Baby, I can't help it

ベイビー、しょうがないんだ
Keep me drowning in your love
君の愛に溺れてしまってるよ
Maybe I'm a drifter

多分、僕は漂流者で
Maybe not

いや違うかな
'Cause I have known the safety

なぜなら僕はそこが安全って知ってて
Of flowing freely in your arms
君の腕の中で自由に浮かんでいるから
And I don't need another lover

そして僕は他の愛は必要ないんだ
It's not for me

僕にはいらない
'Cause only you can save me

だって君だけが僕を守ってくれるから
Oh, can't you see

君は分かってないんだね
※I can't imagine
Life without your love
And even forever
Don't seem like long enough
(Don't seem like long enough, yeah)
'Cause every time I breathe I take you in
And my heart beats again
Baby, I can't help it
You keep me drowning in your love
And every time I try to rise above
I'm swept away by love
Baby, I can't help it
Keep me drowning in your love

Go on and pull me under

僕を君の愛の中へ中へ引っ張っていって
Cover me with dreams, yeah

夢を見させてよ
Love me mouth to mouth now

今すぐ愛して、キスしてさ
You know I can't resist

君は僕が抵抗できないって知ってるのに
'Cause you're the air I breathe
だって君は僕が息する空気だから
※Every time I breathe I take you in
('Cause every time I breathe, yeah)

And my heart beats again

Baby, I can't help it
(Baby I can't help it)
Keep me drowning in your love
Every time I try to rise above
I'm swept away by love
Baby, I can't help it
Keep me drowning in your love
Baby, I can't help it
Got me drowning
(Keep me drowning in your love)
Got me drowning
(Keep me drowning in your love)
Baby, I can't help it
(I can't help it, can't help it)
Got me drowning
(No, no)
Every time I breathe I take you in
(Girl, I do)
And my heart beats again
Baby, I can't help it
(Baby I can't help it)
Keep me drowning in your love
Every time I try to rise above
(Got me drowning)
I'm swept away by love
Baby, I can't help it

You keep me drowning in your love

 

 

 

バックストリートボーイズ。この曲も好きです。

彼らの曲って本当にリスニングしやすいんです!