読者です 読者をやめる 読者になる 読者になる

sappychang@Life in USA

#留学 #USA #歌詞和訳 #USA日常

Break Free 和訳

Break Free

-Ariana Grande feat. Zedd-

youtu.be

 

 

If you want it, take it

もしあなたが欲しいなら、持って行って
I should have said it before

私は以前からそういうべきだったわ
Tried to hide it, fake it

隠れるのも誤魔化すのも疲れたわ

I can't pretend anymore
もうこれ以上そんなふりできないの
I only want to die alive

私はただ生き延びたいだけなの
Never by the hands of a broken heart

心が傷をおったままなのは嫌よ
I don't wanna hear you lie tonight

今夜はあなたが嘘をつくのなんて聞きたくない
Now that I've become who I really am
今私は本当の私になるの
※This is the part when I say I don’t want it

私が望んでないってこと言いたいのよ

I'm stronger than I've been before

私は以前より強くなった
This is the part when I break free

これは私が自由になれたってこと
Cause I can't resist it no more

だってこれ以上はもう我慢できない

※This is the part when I say I don’t want it

I'm stronger than I've been before
This is the part when I break free
Cause I can't resist it no more
You were better, deeper

あなたは良かったし、深く愛してた
I was under a spell

私はその呪縛の中にいたの
Like a deadly fear I am, babe

まるで死にの恐れみたいにね、ベイビー
On the highway to hell
地獄へのハイウェイの途中で
I only want to die alive

私はただ生き延びたいだけなの
Never by the hands of a broken heart

心が傷をおったままなのは嫌よ
I don't wanna hear you lie tonight

今夜あなたの嘘なんて聞きたくない

Now that I've become who I really am

今、私は本当の私になったの
※This is the part when I say I don’t want it
I'm stronger than I've been before
This is the part when I break free
Cause I can't resist it no more
※This is the part when I say I don’t want it
I'm stronger than I've been before
This is the part when I break free
Cause I can't resist it no more
(Our love baby, oooh)
The thought on your body

あなたの体のことを考えたら
I came alive

私は生き返った
It was lethal

それは致命的だったのよ
It was fatal

それは命取りだったわ
In my dreams it felt so right

夢の中ではそれは正しく感じたの
But I woke up and pretend

だけど目覚めたの、偽ってた
Oh baby

ねえ、ベイビー
※This is the part when I say I don’t want it
I'm stronger than I've been before
This is the part when I break free
Cause I can't resist it no more
※This is the part when I say I don’t want it
I'm stronger than I've been before
This is the part when I break free
Cause I can't resist it no more

 

 

 

アリアナグランデ!キュートなルックスに歌手としての才能も素晴らしいです。

関係ないですけど、彼女は、身長153cmらしいです!!

日本人と近い身長ということで、ファッションもお手本にしたいです。

いつもハイヒールを履いてダンスしてる姿が本当にかっこいい!セクシー!